Ads

Monday, January 6, 2014

First time advertise kat mudah.my

Al-kisah...
Aku menang set Van Milo ni dari tahun lepas lagi. Then aku tinggalkan kotak ni dekat umah parents aku. Mak aku yang rajin telah simpan kotak van milo ni kat dalam stor. Last week bila dia kemas-kemas stor sebab ada kucing beranak, dia terjumpa balik van milo ni. Dia pass kat aku suh bawak balik ke rumah aku. Then, apa aku nak buat dengan 12 set van milo ni? Nak bagi Syahmi main? Nehi..... Memang sepah kang then aku ler nak kena kemas balik.

Bincang punya bincang, aku nak let go je van milo ni. En. combat memang tepuk tangan laa sebab dia tak koser nak menyimpan barang-barang tak perlu ni. Aku pon decide nak jual. Tapi usha-usha dulu kot-kot ada orang jual jugak. Sah, memang ada orang jual pon van milo ni as collectibles item. Jual sikit punya mahal dekat ribu pon ada. Aku jual murah je. Dalam RM400 for all 12 vans.

Then, tak sampai 24 hours, ada 3 orang buyer yang berminat. ada yang nak beli set kecik je. Ada yang nak beli set besar jer. ada yang nak beli semua... then ada terus close deal dengan sorang buyer melayu ni nak close deal untuk beli semua. dia mintak kurang sikit dalam rm20. then aku malas nak pikir banyak, aku terus agree... Mungkin rezeki allah nak bagi hanya  rm380. Apepon Syukur Alhamdulillah. Boleh lah di gunakan duit itu untuk bayar sekolah syahmi tu... Ringan sikit bebanan aku...

Post pasal aku menang van milo ni ada di sini...

Ini snapshot advertisement dekat mudah.my
Aku dah delete pon post ni sebab bila dah close deal, ada lagi orang yang bertanya...
Agak laku jugak ekk...

1 comment:

Ads