Ads

Monday, January 30, 2012

1st winning at Herworld Magazine

Syukur alhamdulillah...
Macam tak percaya jer nama aku sangkut untuk dapat voucher RM200 dari Scholl.
Kebetulan pula Scholl ni antara fevret brand kasut aku suka beli selain Crocs & Hush Puppies.
Nampaknya ada chance lah pakai kasut baru lepas nih... Hehe..
Aritu time adik aku beli crocs (dapat 30% sempena besday en. combat), aku pon nak beli jugak. Tapi takde saiz. Xde rezeki kat situ. Tapi rezeki kat herworld rupanya...

Nampak tak nama aku kat No.14 tuh?
Yey + Syukur...

Aku rajin masuk contest ni semasa dalam pantang Safiyyah tahun lepas.
Takde ape nak buat kat rumah, ape lagi. Beli magazine banyak2, then submit lah. Bukan susah sangat pon soalan dia... 
Tapi korang yang submit ni, jangan lah berharap sangat. Kang tak dapat keciwa pulak.
Lepas pos tu, berdoa moga-moga menang. Allah tu kan Maha Adil. Kalo dia tak beri rezeki kat sini, dia akan beri kat tempat lain. Ye tak?
(Remind to myself also...) Dah jadi ustazah pulak aku nih...

No comments:

Post a Comment

Ads