Ads

Monday, January 2, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Apa azam anda pada tahun baru ni?
Azam aku pada tahun lepas ada yang tercapai, ada yang belum.
Yang sudah tercapai contohnya
1. Nak get pregnant & da bersalin pon....
2. Nak kumpul duit 10k untuk renovate rumah. Ok yang ini pon dah cukup. Syukur...
3. Belikan Syahmi new car (Maclaren). Da beli before raya aritu..
4. Weaning off Syahmi. (Syahmi gradually stop bfeeding masa aku preggy 3 bulan)

Yang belum tercapai pulak ialah:
1. Nak beli breadmaker
2. Banyakkan mengaji & bersedekan. (Aku rasa perlu dipertingkatkan lagi)...

Azam tahun 2012 ni pulak ape yer?
Belum terfikir lagi...

Apepon semalam 1 Jan 2012, kiteorang pergi jalan-jalan ke Jusco Tebrau City untuk cari baju Akikah Safiyyah nanti. Mak oiii... ramainya orang. Kiteorang parking nun jauh sana.... (Malas nak cari parking, jauh sikit pon xpe).

Syahmi & Safiyyah pulak tido.
Elok sangat lah tu. Mak & pak dia sedaplah melantak ke Secret Recipe.
Dah lama woo tak makan serentak sejak beranak 2 nih. Kene gilir2. Kebetulan my son & my dotter   tido, ape lagi... Makan laaa......



Muka en. combat yang teruja makan Laksa Singapore..


Aku pulak makan Chicken Cornish & Choc Mud sambil ber'Moby' Safiyyah...
Tak ramai orang kat jb ni ber babywearing.
Kalo kat KL tu, ramai jer. Tapi setiap kali aku gendong Safiyyah pergi kemana-mana, mesti ada orang tegur/ tanya...
Beli kat mana? Susah ke nak pakai? Sakit bahu ker?
Kene cuba lah dulu, baru tahu best ke tak...



Safiyyah pergi pakai baju yang Aunty Sarah & Uncle Emon belikan.
Tq guys...
Siap berhead band. Almaklumlah rambut masih botok.
Tak lah penat aku jawab girl bila orang tanya laki ke perempuan..



Syahmi pulak lena tidor dalam stroller.
Perut dah kenyang, makan bihun soup sebelum pergi jalan-jalan.


No comments:

Post a Comment

Ads