Ads

Saturday, January 28, 2012

Sekitar Majlis Aqiqah Safiyyah

Masa memang amat mencemburuiku...
Sejak dah beranak 2 ni, banyak masa di habiskan untuk Safiyyah.
Dia memang perlukan full attention dari aku buat masa ni. Kalo dia nak tido pon, dia ajak aku sekali. So, dengan aku sekali terbuai lena...
Itulah halangan besar aku untuk menhapdet blog ni.

Kali ni tak banyak cerita sangat. Banyak gambar-gambar sekitar majlis aqiqah Safiyyah aritu.
Cik Uda Syahmi tu sibuk jer suh upload. I bz okeh...?
Nanti ko dah beranak ramai nanti, tahu lah rasanya... Memang tak menang tangan...

Oklah, layan gambar dalam 20 keping nih...
Yang lelebih, bak bg pendrive!

 Goody bag yang dah siap untuk tetamu...
Murah rupanya pakai paper bags ni ekk dari pakai plastik...?
Next time aku pakai brown paper bags cmni sudah untuk besday Safiyyah nanti...
Hehe, dah berangan...

 Kak Azilah & suami dari Seri Sentuhan sedang memasang buaian...
Pakej murah jer aku amik nih...
Mulanya nak amik kat sini, tapi out of budget maa...

 Yang girl tu anak tokeh Seri Sentuhan.
Nama dia Safiah jugak. Puas dia main ngn Syahmi sementara parents dia buat kerja.

 Safiyyah di pagi majlis...
Cool je adik...

 Syahmi of course lah dengan Tab dia....
Sesapa tak bole pinjam hokeyy....
Dia conquer sorang2...

 Kumpulan Yaasin Taman Kempas sedang berzanji.
Ramai jugak yang datang.
Terima Kasih yer makcik-makcik sumer...

 Tengok Syahmi tu...
Ada kejadian yang merisaukan hati aku pada waktu tu.
Dia melintas jalanraya untuk mengambil bola Ben10 tanpa di awasi sesiapa...
Nasib baik takde ape2...
Next time aku perlu lebih berhati-hati...
Tu yang dia buat muka boring sambil peluk bola jer tu...

 As usual... Tukang bakar segala benda...
Cik Nua TNB..
Dia bole bakar sate, ikan, ayam bbq & otak-otak kempas

 Cik Long kena basuh periuk belanga segala...
Kasi licin ini semua yer...
Masehhh....

 Bersama-sama menghayati bacaan...

 Safiyyah tenang di tahnik kan & di beri sesudu air zam-zam
Semoga Safiyyah menjadi anak yang cerdik & solehah...
Amin...

 Kepenatan jadi pengantin cilik...

 Tukar baju...
Cuaca panas..
*Dagu mahal tu*

 Syahmi & Ayah Y.U.S

 Kiteorang anak beranak
Dah dua dah anak aku pada umur 28 tahun 3 bulan

 Gambar-gambar bersama orang kuat.
Kecuali Cik Biha ehh sebab dia datang lambat...

 Cik Uda yang over...

 Candid!

 Cik Uda, what are you doing? said Syahmi.

Saje nak share.
Antara barang-barang semasa tahnik tadi.
Kurma or madu, air zam-zam, air basuh tangan, tisu & sudu...

Ok. done!

No comments:

Post a Comment

Ads