Ads

Wednesday, January 11, 2012

Antara nama pilihan

Salam,
Harini xde ape nk cerita. Saja nk update blog yg dah lama aku tinggalkan. Bukan taknak update, disebabkan kekangan masa membuatkn blog aku ni terbiar jer...
Saje je arini nk bg tau pasal nama-nama pilihan yg telah aku short listkan 5-6 bulan dulu. Time tu bila doc scan n bgtau yg bby aku bby girl, aku pon sibuk lah mengoogle nama-nama indah anak perempuan yg senang di sebut, sedap di dengar n mempunyai maksud yang baik.
Tapi disebabkan aku bersalin awal, tak sempat aku nk bawak list tu balik rumah. Maka, aku n en combat mengoogle lagi untuk mencari nama. Nama pilihan atas persetujuan bersama... En combat nak letak nama Amni or Auni. Tapi aku nk ada kesinabungan huruf S. Maka aku pon cadangkan nama Safiyyah. So kiteorang pon sepakat letak nama tu as a name of our 2nd baby tanpa dapat merujuk pada nama yang aku dah listkan dulu.
Then, after 2 months on maternity leaves, baru aku terperasan yang nama tu ada antara nama yg aku dh listkan. So, aku rasa itu nama yang terbaik buat Safiyyah. Semoga cantik seperti Wardina Safiyyah.. Hurm... I like her!


See, nampak tak?
No.3 out of 15 names..

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

Ads