Ads

Thursday, February 23, 2012

Terima kasih Cik Uda

Entry lama yang masih berstatus draf. Memang plan nak update, tapi asyik tergendala jer... Benci-benci membiarkan blog bersawang...

Ini cerita pasal Syahmi poww cik uda dia baucer buku 1malaysia. Orang dah final semester, tak bnyak sangat buku yang nak di beli. At last, about 50% of the voucher given to Syahmi Iman. Bertuah dia... Mungkin cik uda kesian kt dia kot sebab ada beberapa buku dia yang kena makan dek anai-anai (semasa aku cuti pantang bersalin aritu). Pasni nak poww cik Anis pulak. Tapi cik anis macam nak bolot sumer jer..

Baucer di tebus kt Harris jer di Jusco Tebrau City. Malam-malam balik keje aku gigih ke Jusco. Kalo xde benda, memang aku laki bini malas nak kuar. Tapi sesekali ada alasan, kiteorang kuar jugak... Takde bnyk nak citer sebab da banyak yang lupe. Tengok gambar je lah...



Makan-makan time. Lapa weii balik keje...



As usual, Cik adik Safiyyah ku gendong dalam Moby Wrap.
The safest place.



Syahmi punye nih. Jangan tak percaya. Pantang nampak macaroni..



Buku yang paling depan itu adalah pilihan Syahmi sendiri & yang paling mahal.
Yang lain aku yang pilihkan... Tapi bila balik rumah, dia tak layan pon buku yang aku pilih.
Stick dengan buku yang sarat ngn lori-lori tu..


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

Ads