Ads

Wednesday, November 9, 2011

Happy Birthday Ummi Nur Fain

Siapa ummi Nur Fain? Aku lah tu.. Sapa lagi.
Hari ini 9 November 2011 merupakan harijadi ku yang ke-28. Dah beranak 2 pon...
Pepagi lagi aku dah dapat sms dari en. combat wish besday kat aku. Ingatkan dia dah lupe... Patutlah pg keje menonong jer td (lagipon dah lambat).
Thanks also pada kawan2 yang wish besday kat wall fb. Semoga dengan pertambahan umur ni aku di murahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan, di beri kesihatan yang baik...

Kek besday yang yang di sponsor oleh en. combat dah abis dah di makan time raya haji aritu. Kalo potong arini, confirm tak abis sebab kat umah tak ramai orang. So, decide potong pada 6 haribulan 11. Jadilah.. Buat suka-suka. Thanks again pada en. combat.. Terima kasih daun keladi yer..

Can't read? Happy 28th Bitrthday Ummi Nur Fain

Golden Nugget from SR. Pilihan aku untuk besday ke-28 ni.

 Dengan anak bujangku. Syahmi Iman

Model Kek. Sibuk jer...

 Kami ber-3. Syahmi of course lah berkepit ngn Cik Biha jerr

 Syahmi: Sayangg Ummi...

Cik Ude yg pakai tshirt biru tu nak pg jogging tp melantak kek dulu...

Lagi satu lupe nak ucap terima kasih sekali lagi pada en. combat sebab belikan aku hadiah mug Jco Donut. Masa besday dia last year aku belikan mug starbucks. Ni kira dia balas balik nak bg mug jugak lah tu. Kalo ikutkan hati nak je aku mintak Passbook Gold Account 10gm. Hahaha... Lagi 10 tahun baru dapat agaknya...

No comments:

Post a Comment

Ads