Ads

Thursday, October 27, 2011

Tanggal tali pusat

Dengan ini rasminya Safiyyah Imani telah tanggal tali pusatnya pada semalam 26 Oktober 2011 bersamaan pada hari ke-10.
Lega aku bila dia dh tanggal tali pusat. Kalo tak, hari2 kene bersihkan. Skg tinggal tuam sikit bagi pusatnya masuk ke dalam.
Tali pusat Safiyyah telah selamat berada di dalam karung bersama-sama tali pusat Syahmi dulu. Petua orang dulu-dulu ckp biar diaorang berbaik2 bila da besar nnti. Ape2 jelah..


Pakai baju syahmi lagi


Semalam aku pg jln2 kuar ke jusco. Still dlm pantang lg tu. Mcm orang da sihat je. Ala, pg mkn mfm sbb aku da beli kupon kt groupon. Rugi plk klo x redeem. Lepas tu blk. Pergi bersama-sama & di supervise oleh mak aku. Aku pon xde mood nk shopping lagi sbb Safiyyah masih kecil. Tunggu da besar sikit, baru leh start carikan baju untuk dia.


Halus jer lagi.. Mcm Syahmi..

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

Ads