Ads

Tuesday, October 18, 2011

Nur Safiyyah Imani nama diberi



Alhamdulillah, urusan pendaftaran nama telah di uruskan oleh en combat petang td. Sementara dia masih bercuti ni, eloklah dia pg untuk uruskan pape yang patut. Bukan jauh pon. Bangunan JPN Johor sekarang dah pindah ke Setia Tropika. Dekatlah sangat dengan rumah mak kt kempas ni.

Dengan ini, anak kedua aku di beri nama Nur Saffiyah Imani. Nama tu aku yang suggest dan di approve oleh en combat.
Nur - Cahaya
Saffiyah - Teman Baik, Pure, Serene, Untroubled, Nama salah seorang isteri nabi Muhammad
Imani - Keimananku




Arini jugak aku da start berurut dengan tukang urut. Kawan mak aku. Dia aktif dalam program penyusuan bayi kt KK Tampoi tu. Bayaran RM50 sehari. Aku berurut untuk 3 hari jer. Cukup lah tu. Yang lebih2, pandai lah berpantang & berbengkung sendiri. Selain itu, aku da start makan pati ikan haruan. Nasib baik tak hanyir sangat. Senang jer aku abiskan satu botol.




Lastly, tepek pic Safiyyah pada hari ke-3. Kene kejutkan dia setiap 2 jam utk bfeed dia. Tapi liatnya dia nak bangun. Alhamdulillah, dia tak bnyk meragam. Nangis pon kalo nk susu jer. Da pandai senyum...

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

Ads