Ads

Monday, May 9, 2011

Sambutan Hari Ibu 2011

Tahun ni tahun ke-2 aku jadi ibu & sambut hari ibu.
Tapi aku sambut hari sabtu. Tak kisah lah...
Asalkan ada orang belanja makan sedap & aku just order jer. Many thanks pada en. combat yg belanja.
Hari Bapa nanti, turn aku pulak belanja dia..
Nak tunggu Syahmi kene tunggu lagi 25 tahun lah. Bila dia dah besar & dah ada kerja.

Sambutan Hari Ibu tahun ni aku pilih makan kat Vivo. Memang jarang sangat makan kat sini. Sebab dia tak de set. So, kene pilih menu satu-satu. Tapi da kepingin sangat, so aku pon masuk jelah. Memandangkan kat Vivo ni tak sesak sangat mcm Pizza Hut or Rasa Mas.

So far, aku bagi 4 star pada Vivo ni. Makanan sedap, tempat selesa & order pon cepat sampai. Tahun lepas aku makan kt MFM. Kt MFM tu mcm ada angin sikit. Kejap cepat order sampai. Kejap lambat bebenor sampai aku cancel order.

Makan kali ni penuh dengan nikmat. Bole kunyah 40 kali sebab time kiteorang makan tu, dia tengah tidur. So, boleh lah makan ngn slow & steady. Kalo dia bangun, kang dia bukannye nak kite suapkan. Tapi nak suap sendiri.. Haiyaa... Lemah aku. kalo kat umah aku tak kisah. Ni kt shopping mall. Nanti baju kotor lah. Dia comot lahh.. Bila kiteorang da abis makan, baru dia bangun. Hehe, thanks Syahmi..

So, jom tengok ape yang kiteorang order.

 Fruity Fitness (Strawberry + Watermelon) for Puan Fain
Sunrise Splendour (Green Apple + Lime) for En Combat

 Creamy Mushroom for Puan Fain.
Sesiapa vegetarian pon sesuai makan meal ni. Sedapp!

 Baked Meatball Spagetti
Ini aku pon bole buat kat umah. Tp en combat still order jugak..
Bukan susah sangat pon...

Thick Crust Chicken BBQ pizza for Puan Fain.
Mmg dah lama tak makan BBQ pizza sbb kt Pizza Hut dah discontinued.

See, aku amik 2 meals. tak abis pon pizza tu. Luckily en Syahmi tolong abiskan...

1 comment:

Ads