Ads

Tuesday, August 7, 2012

Memborong tudung Aidijuma

Semenjak dua menja ni, dah menduakan si Ariani... Haha, aku dah beralih arah pada Aidijuma pulak. Back to basic. Pakai tudung bawal. di improvise oleh Datin Norjuma Habib Mohamad. Lawa2 tudung keluaran AJ ni. Aku singgah kiosk AJ kat Angsana sampai rambang mata memilih tudung... Macam-macam colour. Ada 1 tone, 2 tone, 3 tone, Bawal 205 & etc.

Pada sesiapa yg budget tight mcm aku ni bole singgah ke kiosk AJ setiap mlm Khamis or Jumaat. Kat situ diaorang lambakkan tudung yang reject punye. Ala... reject sikit jer. Tapi demi nak jaga kualiti, AJ ketepikan & masukkan dalam bakul. Each piece RM10. Murah je kan...? Grab the opportunity that day k, gals...


Antara rembatan aku tudung AJ. Ada yang reject, ada yang tak reject....


Yg atas bawal 3 tone RM22 each.
Yg bawah tu bawal 205 RM43 each

Gambar cun Norjuma. Credit to Annas Easkey
Gambar Juma memakai tudung bawal 205 yg macam aku beli kat atas tu.
Siap tunjuk kt promoter gambar ni sebab aku nak beli kaler yang sama jugak macam juma pakai... kikiki..

No comments:

Post a Comment

Ads