Ads

Sunday, August 12, 2012

Readymade sunhats

Dah lama nak buat entry pasal ready made sunhat ni...
Baru harini berkesempatan....

Actually, ready made sunhat ni dah lama order kt Nazaha, Itsy Doodles. But since Nazaha dalam pantang, so aku pon paham orang dalam pantang takkan nak push2orang tu buat order kite. So, aku pon sabar menunggu... Akhirnya, dapat jugak order dari dia after aku finalised fabric selection.

Dah puas hati dah dapat sunhats ni. Its started bila ternampak sunhats ni kt Debenhams, IKANO. Its for girls. Niat di hati nak beli. Time tu tengah mengandungkan Safiyyah. Tapi macam tak sure je jantina baby... So, on hold dulu. Survey punya survey, nasib baik ada small online business yang buat order cmni. Banyak jugak handmade product yang diaorang produce. Dalam list aku ada 2 benda lagi nak order. Yang paling priority ialah untuk buat handmade teddy bear untuk Safiyyah untuk besday dia 1y.o nanti. Hehehe...

Untuk Safiyyah aku pilih Bucket design with Owl in Pink +  Stripes in Garden.
Sunhat ni reversible, so boleh pusing-pusing lah nak pakai belah mana yg sesuai dgn kaler baju.


Gambar close-up. Model pakai sunhat yg ngencess...

Untuk Syahmi jugak aku ada order jugak...
Also bucket design with Rush Hour + Rainbow Stripes...
Memang aku suke belikan diaorang ni accessories... Macam-macam topi diaorang ada... Tapi anak-anak aku ni suke lah sangat buang topi diaorang... But sometime penting jugak topi-topi ni ie. time hujan ker... Leceh nak berpayung-payung kalo gerimis tu. So, aku rembat je sunhat diaorang ni... Fabric pon lembut, Cotton Flannel & jugak sangat chantekkk cos Designer Fabrics...

Ingat nak buat baju raya diaorang ni pakai designer cotton... Tapi mak oii... mahalnyer harga kain... Lari budget mak, noks!

No comments:

Post a Comment

Ads