Ads

Wednesday, July 20, 2011

Strawberry cicah Chocolate

Makanan seumpama ini tak silap aku glamour kat Malaysia since Dato' CT bgtau kt TV tak lama dulu semasa cerita tengah hot tentang majlis perkahwinan dia. Antara makanan kegemaran CT Nurhaliza yang Dato' K bg kat dia ialah Strawberry cicah Chocolate. Sejak dari tu, aku tak pernah try makan pon. Tapi aku perasan banyak hantaran perkahwinan yang memberi Strawberry cicah Chocolate.

Tapi hari isnin aritu, kakak aku baru balik dari Cameron Highlands, dia pon bagi lah strawberry & chocolate tu. Aku pon try. Hurmm.. Hurmmm... Not bad jugak. Strawberry tu biasalah agak masam2 sikit. Tapi bila dipped in the chocolate tu, sedap jugak. Mebbe pakai chocolate Hershey's. Tu yang jadi terangakat tuh.

For those yang belum pernah try, ape salahnya beli n makan. Tapi jangan beli banyak. Benda2 macam ni tak sesuai makan banyak. Kalo kat KL, bnyk jer kiosk yang jual. Tapi kt JB ni agak limited sikitlah.








 

Anak aku Syahmi ialah penggemar tegar Chocolate. Tapi dia sebut 'Chokuwat'. Tapi bila aku dipped dlm Choc dia tanak pulak. Dia lagi rela makan strawberry yang masam tu sahaja... Yeww..

2 comments:

Ads