Ads

Sunday, February 24, 2013

Won Safi Rania, Penuh Pesona Pasti Jelita

Hew... hew..
dah lama aku tak mengupdate tentang berita kemenangan hasil dari ber-contest ni. mood masuk contest pon masin merundum lately.. ntah macam malas jer.. takde usaha, takde lah hasil nya ye takk...? insya-allah sikit masa lagi aku akan kembali bergiat aktif. mudah-mudahan dapat menang hadiah yang best-best.

last week, aku terima produk safi rania. dari promo majalah EH! memang suka sangat. lagipon sekarang ni aku tengah pakai produk safi rania. dulu time tgh anak dara pakai clinique. demi nak jimat punye pasal, aku downgrade ke produk yang biasa-biasa jer.. pernah try garnier jugak. tp cm tak best jer. then try pencuci muka shaklee, nutriwhite. haa... yg tu memang best. tunggu lepas abis sume produk free ni, aku try balik nutriwhite shaklee tu...
ni keratan promo majalah EH! tu. korang yang rajin beli magazine tu, rajin-rajin jugaklah hantar keratan2 dia. mana tahu ada rezeki, mesti sangkut.

total 5 product safi rania yang selamat diterima. worth rm100+. aku cuma ada 3 produk jer. pencuci muka, serum dan krim siang. 5 produk yang dapat free ni kira melengkapkan lagi laa rangkaian produk safi rania aku... jimat belanja.. alhamdulillah...

promo page ni dari tahun lepas lagi. hadiah nya patut dah lama tak dapat. ntah macam mana tak sampai2 kat aku.. then aku email pada promo team blu inc. nasib baik hadiah still available. then diaorang terus pos kat aku. thanks blu inc team. really appreciate it.

No comments:

Post a Comment

Ads