Ads

Sunday, February 24, 2013

Won Enchanteur Products

Last week memanjang jer aku terima parcel.
Ni lagi satu hadiah aku terima dari Magazine keluaran Blu Inc. memang aku selalu beli majalah dari blu inc samada female, eh! or herworld sebab.... promo page dia offer hadiah yang best2... tak rugi woo... modal tak sampai rm30, bole dapat hadiah worth rm100 over...

ni aku submit atas nama proxy (my mum). mmg nama my mum banyak ong.. slalu jer nama dia naik.. kebetulan pula mak tengah cari perfum. suh beli perfum CK ke, Jlo ke, even body shop dia tak minat pulak. dia nak yang murah2 jer... memang rezeki dia laa... sebotal perfume enchanteur ni dah selamat aku bagi kat dia. lagi sebotol mestilah aku punya. losen, deodorant n bedak pon dah selamat aku bahagi-bahagikan pada yang lain. adik aku pon sibuk ngecek. nak jugak.. barang free... takpe lah.. ahkak tak kisah... kalo yg mahal2 tu ahkak simpan2 sikit. kekeke... ala-ala lokek gitu...

moga-moga dengan berkongsi kegembiraan dengan yang lain ni makin memurahkan rezeki aku sekeluarga... amin..

ha... tu dia rangkaian produk echanteur yang di terima... worth rm110. aku amik perfum kotak kaler oren tu. wangiii...

No comments:

Post a Comment

Ads