Ads

Monday, January 28, 2013

Mari beriadah

Memang susah time skg dah beranak 2 ni nak beriadah. Usually kiteorang beriadah dalam shopping complex jer. Pg jusco tebrau lah, jusco bukit indah lah, jusco permas lah. At last duit lebur jer kuar masuk shopping complex bnyk kali.

So memandang kan tahun 2013 ni aku telah melancarkan project nk kurus, so aku knalah tukar sistem riadah. Yg lebih mengeluarkan peluh dari mengeluarkan duit poket.

Seawal pagi lepas solat subuh. Pukul 7, aku n en combat dah start engine kereta pergi ke setia tropika. Park kt situ best. Bersih n sejuk jer mata memandang. Aku siap beli kasut khas untuk running. Beli murah2 jer kat Bata, Angsana.

Kadang kadang bawak Syahmi, klo Safiyyah yang dah bngung dlu, terpaksa lah berjogging sama dia. Bukak stroller n kasi dia duduk dlm tu. haha. Anak2 kasi en combat utk settle. Aku lari sorang2 kt setia tropika tu pon takpe. At least kalori terbakar dari berkumpul jadi lemak dlm badan aku ni.








No comments:

Post a Comment

Ads