Ads

Wednesday, April 11, 2012

Won La Gourmet worth RM500 from Jacobs Malaysia

Lagi sekali, kemenangan yang tak di sangka-sangka. Menang betul-betul tak menduga aku akan jadi pemenang, even conso winner. Contest yang di anjurkan oleh Jacobs Malaysia. Kena beli biskut Jacobs dan dapatkan mata 10. Pastu pergi ke facebook & antar entry samada video, photo or story. Aku just antar satu story jer. Aku karang-karang pon dalam masa yang pendek. Terkejar-kejar menghadap laptop ni dengan Safiyyah & Syahmi yang macam-macam ragam tu. Cerita aku simple jer tentang bagaimana ibu ku yang menjadi inspirasiku & aku kait kan dengan cerita biskut jacobs tu.

Hadiah pon belum collect lagi. Takkan nak pg Kelana Jaya tu kot. Jauhnyer.. Sms kemenangan pon baru aku dapat isnin aritu. Nanti aku nak contact organizer mintak dia arrange kan untuk pos hadiah kat aku yang berada di Johor nih.


Could you see my name?
No.30 Nur Fain

Aku memang suka kalo dapat kitchen appliances ni. La Gourmet aku selalu tengok kt Jusco. Barang mahal & berkualiti. Tak sangka pulak boleh dapat free. Modal constest tak sampai RM20. Syukur pada Allah atas rezeki yang diberikan ini.

No comments:

Post a Comment

Ads