Ads

Monday, March 26, 2012

Terbeli tudung Ariani...

Gedikkss!
Bole tak cakap 'terbeli'?
Padahal diri sendiri yang membayar tudung yang mahal tu dengan rela hati....
Mahal wooo tudung ni rupanya... Aku pernah masuk butik Ariani 3 tahun lepas... Tak tak beli pon.
Masuk tak sampai 5 minit, pastu keluar. Terbeliak biji mata tengok harga dia memcecah beratus ringgit untuk sehelai tudung...

Tapi itu 3 tahun lepas. Now, i know how to appreciate myself. Even for my self satisfaction. Asyik belikan untuk anak jer. Kadang-kadang nak jugak reward untuk diri sendiri....
So, ini lah tudung yang paling mahal pernah ku miliki. Sebab tudung aku kebanyakkannya rm10-rm20 je sehelai...
Tapi memang best tudung ni. Terus mode perasan (ala-ala Wardina Safiyyah) sebab dia kan model untuk Ariani ni... Lawa jer...
Lagipon Ariani ni fabrik ni ringan dan tak jarang. Jahitan kemas. Awning dari thai silk. So, kalo pakai pon terletak jer... Ini review dari aku sendiri bila compare dengan tudung-tudung yang aku beli kt kipmart sana...



Beli tudung pon dapat paper beg ker?
Harus la... Kalo sehelai pon da cecah rm100


Tudung yang aku beli. Ada 3. Lagi satu malas nak snap.
Kene cucian tangan & tak boleh rendam lama-lama...
Sebab awning dia dari thai silk. So, kena jaga sikit...



Siap buat kad lagi..
Aku tak sure entitle brape % off ni.. 5 or 10% kot...
Even waktu promotion.
Bila bole beli lagi?
Tunggu waktu raya kot... Tempat dia pon cosy jer..
Safiyyah tunggu lama-lama pon dia tak merengek sangat. 

No comments:

Post a Comment

Ads