Ads

Sunday, March 25, 2012

Di dalam genggaman!!! Legoland Tix

Akhirnya, benda yang di nantikan berada dalam genggaman....
Sebelum ini macam sure tak sure je nak beli... Ntah cmne, one sweet day terus decide beli & en. combat pulak menyokong cadangan aku...
Aku ni kalo en combat dah sokong, terus je proceed. Kang kalo dia banyak bunyi, aku pulak yang tak tahan... (tanda dia tak sokong lah tu keputusan/ cadangan aku...)

Ape ke bendanya tu...?
It's a Legoland Ticket... Kiteorang beli Annual Pass...
Ini pon member en combat yang kerja ke Veritas Architect yang tolong belikan... Veritas Architect kan firma akitek yang dapat project ni... Tapi menerusi sumber yang aku dapat, most of the design kt legoland tu dari US California sana. Diaorang dah ada schematic design/ concept. Arkitek kt sini just as Project Arkitek  yang banyak deal dengan PBT untuk dapatkan building approval and etc...

En, ape citer pasal arkitek pulak ni..?
Aku just hope yang kt Legoland kat sana nanti ada surau je lah...
Leceh kalo tempat xde surau... Kene datang pagi & balik before asar... Terkejar-kejar sikit. Tak best!



Apekah yang ada di dalam envelop iteww...?



Ini lah dia...
Berupa redemption voucher for Annual Pass...
Aku beli 5 adult tix & 1 child tix... Safiyyah free jer... Jimat duit ummi dia...



Back side.
Aku rasa bila nak redeem voucher ni nanti kena isi particulars & dia akan bagi another pass.
So, bila ada particulars dalam tu, pass tak bole bagi orang lain lah..
Tak match kang...


P.S - as Johorean, beli tix ni sangat berbaloi as compared beli tix pg USS.
Bukan ape, tak puas kang 1 hari nak ronda-ronda 1 theme park...
Agak-agak boring, terus jer ke nusajaya sana... 1 tahun nak pegi sana hari-hari pon boleh...
Kite akan kira berapa kali Syahmi & Safiyyah & terutama en. combat & cik aniss dia pergi dalam setahun...

No comments:

Post a Comment

Ads