Ads

Wednesday, April 11, 2012

Won Conso Dew More Win More Contest

Sejak akhir-akhir ni, aku rajin sangat masuk contest yang di anjurkan oleh pelbagai company. Tak kira lah contest kat magazine ker, facebook ker, kena antar resit dsb. Tapi kadang-kadang aku selective jugak lah. Kalo contest tu lucky draw based, aku suka jer. Laju jer tangan nak isi contest form. Tapi kalo slogan based, liat sikit lah. Aku kena perah otak sikit nak tulis-tulis slogan ni. Ala-ala tak beberapa pandai gitu...

Semalam pagi, aku gatal-gatal tangan bukak website contest mountain dew ni. Sampai sekarang dah week 5 dah dia announce winner. Nama yang aku submit tak ada lagi pon sebagai winner. Agak frust jugak lah sikit. Sebab aku da start antar form dari week 1 lagi. 1 nama pon tak sangkut. Then, slowly aku scroll & perhatikan satu per satu nama winners yang bertuah tu. Alangkah terkezutnya aku bila nama pakcik aku naik as 1 of conso winners untuk week 3.



See.. Nama Rosli Bin Abdullah
Syukur alhamdulillah...

Tak kisah pon even memang conso jer sebab dia bagi cash. Instead of menang skateboard. I dont need that ok. Aku terus bgtau pakcik aku pagi tu  jugak. Remind dia kalo ada orang call. Nanti dia blurr pulak. Anyway, thanks to pakcik rosli. Nanti angah agih-agih wang tu yer.

Then, smlm petang jem time nak balik. Aku scroll lagi tengok winner week 4 pulak.
Lagi sekali aku terkejut berok bila nampak nama en. combat pulak as a conso winner jugak. 
Hooray.. So, total winning is RM600. Ngeh ngeh ngeh... Selamat duit poket ummi.. Aku plan nak belikan bracelet untul Safiyyah. Tapi cash ni belum dapat lagi pon. Nampak nya kene pakai duit aku dulu jugak tu...



See... Nama en. combat Muhammad Yuzir Kamiron
Tak sangak betul! Syukur alhamdulillah...
Pada sesiapa yang nak join, masih ada masa lagi. Contest ni sampai 15 April 2012.

No comments:

Post a Comment

Ads