Ads

Wednesday, September 21, 2011

Beli Massage Chair Ogawa lagi!

Yeaayyy!
Kiteorang punye Smart Mate Ogawa yang order before raya aritu dah sampai...
Ari ahad place order, ari selasa lori tu hantar barang kat rumah dalam pukul 1. Sanggup en. combat balik umah kejap utk tengok staff ogawa tu pasang. Padahal opis aku lagi dekat dengan rumah. Kalo aku yang balik pon, ok je. Dah dia volunteer sangat nak balik, balik lah... Last2 basah kuyup sebab hujan di tengah jalan. Hahaha...

 Di rasmikan oleh Tuan Syahmi Iman
Tengok tv pon nak dok situ...

Then, aku tak cerita pon kat family aku yang aku beli massage chair ni (Opss, bukan aku beli tp en. combat yg beli) cuma pakai credit facility aku jer. Time raya aritu, diaorang excited nak duduk lah kt kerusi tu. Ikut giliran yer. Kalo 1 orang 15 minit, 4 orang dah 1 jam. Mau terbakar kerusi tu. Then, mak aku pon request lah nak jugak beli 1 biji kerusi tu untuk di tempatkan di rumah diaaa iaitu kt Kempas.

Untuk reward mak aku, aku pon pegi lagi order Smart Mate Massage Chair kat Tebrau City.
Hurm... boring jer aku... Kakak & adik aku yang ikut pg bole try duduk & massage2 kat kerusi tu. Siap duduk kt yang paling mahal lagi. Memang syokk, tp bukan within budget lah. Aku plak mana bole try kerusi tu. Orang pregnant tidak di galakkan, takut memudaratkan...


 
 Cik Anis

 Cik Along

 En. combat. Dia pon dok toraii foot massage...

 Dia pon sibukk...

Sian aku... Dok menunggu jerr

No comments:

Post a Comment

Ads