Ads

Wednesday, December 15, 2010

Yang di nanti nantikan telah tiba...

Alhamdulillah... Syukur sangat2 ke hadrat Allah...
Tak terluah dengan kata... Akhirnya career aku berkembang jua... Mana taknya, dekat lima tahun aku keje kt sini.. Ni baru 1st time naik gred. Kalo naik gred, bermakna naik jugak lah gaji...
Syukur... Bukan bermaksud lima tahun keje gaji aku tak pernah naik, memang naik tiap2 tahun, tp ni naik banyak punya... (banyak lah jugak dari yang aku jangka kan..)

Aku pon tak sangka bole dapat upgrading. Sebab HR akan select based on performance. KPI every year xde lah mencanak2 sangat... Biasa2 jer... Lagipon dekat department aku ni mmg susah nak achieve KPI exceed expectation. Tapi aku tetap juga bekerja dengan tekun untuk membesarkan anak-anak aku. So, kene lah cari rezeki yang halal ye tak? Time kerja tak bole lah sambil lewa. Nak bagi anak2 makan. Tu yang encik combat selalu ingat kan aku... Sebab aku suka main game. Dia risau kalo aku main time office hour. Memang pon time office our, tp waktu rehat je aku on game...

Dalam suka2 pon, effective date bulan April tahun depan yerr... So,  for the time being ni aku kene lah berbelanja mcm biasa dulu... Da gaji up sikit, baru lah bole beli ape yang aku dah lama list kan dalam otak aku ini... For your info, barang2 yang aku ingin nak beli ni semua untuk Syahmi tau.. Itulah kasih sayang emak pada anak nya.. Ye tak??

Effective date on April daa...

2 comments:

  1. syukur alhamdulillah...rezeki anak dan keluarga...

    ReplyDelete
  2. @LyNn HaMzAh - Syukur... Gaji banyak, komitmen pon banyakk

    ReplyDelete

Ads