Ads

Friday, December 24, 2010

Little Touch Leappad for Little Syahmi

Psst... Hehe..
Since Syahmi suka baca buku, agak2 dekat 10 koleksi buku Syahmi yang ada kat rumah tu. Samada free beli susu ataupon beli sendiri kt HARRIS or Badan Bookstore. Tiap2 hari dia akan ambil buku dia & tunjuk kat aku. So, aku pon akan bacakan buku dia tu. Agak2 da layan dalam 2 kali katam, dia akan duduk sendiri sambil konon2 baca buku dalam 'bahasa' nya tersendiri. Ntah bunyi ape lah yang keluar..

So, aku decide belikan Syahmi Little Touch Leappad sempena genap umurnya 17 months. Salah satu learning system yang sangat interaktif. Yeay! Zaman moden lah katakan... Sesuai untuk anak berumur 6 bulan sampai 36 bulan.. Bila push jer kat gambar akan keluar bunyi2 yang menarik.

Aku beli leappad ni second hand online jer.. 1st time beli second hand online nih. Sebab kat JB ni memang lah susah nak dapat item ni. Even kat Toysrus pon tak pernah jumpa. Thanks to Nina yang sudi layan queries aku yang berjela2 tanya pasal condition leappad nih. Overall rating about 9.5/10. Not too bad... Harga RM120 including postage using Skynet. Petang Rabu bank in duit, pukul 11 pagi khamis dah dapat. Good service!

Yeay! Parcel da sampai...

 Pegi Tesco dulu beli battery..

Rajin nye dia...
 
Lama-lama, kelat jer muka...

Ini dia.. Leappad Console with 2 books + 2 catridge

2 comments:

  1. wah..mcm2 utk syahmi...huhu...sronok nye die

    ReplyDelete
  2. @ciksiti - anak masih sorang, untuk dia je lah... hihi

    ReplyDelete

Ads