Ads

Tuesday, October 12, 2010

Pertunangan Cik Siti

Tanggal 3 Oct 2010, sahabat baik ku Cik Siti Rosni telah selamat di tunangkan dengan Mohd Tarmizi. Betul ke full name dia ni? Aku agak2 jer... Cik Siti telah memilih baju kaler ijau pd hari tersebut.. Maka, aku anak beranak pon telah hadir di majlis pertunangan nyer!

Yea, yea... best2 sebab bole jumpe kawan2 lama... Dayen & Didi telah turun dari KL.. Kiteorg pulak (aku, syikin & zila) mmg keje kt Johor ni. Jadi laa small gathering sekejap kt umah ct. Lama woo tak jumpe minah2 QS ni. Yang mana sekarang masing2 telah menjadi QS berjaya kt JKR tu or consultant firm...

Pada hari itu, cik CT telah di make up oleh kak atun dari Sireh Junjung... Wow, sungguh ayu cik CT pada hari itu.. Kompen abe mizi tak balik masai... Hikhikhik... Kak Atun ni di rekomen oleh adik aku. So, dia sibuk datang nak tgk hasil kerja kak atun...

Dan yang paling best kat umah ct ialah makanan nyer laa... Memang tengah berkeroncong perut aku time tu.. Aku ngap sekenyangnyer... Ada sedikit masakan orang bugis e.g. burasak. Sape yang tak pernah cuba, patut cuba! Lastly, time nak balik aku di tapau kan 6 biji kuih donut. Bukan donut celup gula yer.. Ni donut dari dunkin donut... Sape2 yang nak oder donut, bole call mak iti yer kengkawan....

Ct & Mizi


Berdarah manis! Jangan gaduh2...

Geng kiteorang!

Syahmi & Cik Ude (Adik aku)

Pengantin turun dapur

Bila laa makanan nak di hidangkan kt kiteorang....

Yeay! da sampai... Yang sebelah nenas tu burasak.

Pengantin yang sempoi... Chilll

Kiteorang lg. Kene snap bnyk kali sbb budak baju oren tu tak reti duduk diam.

1 comment:

  1. begitula kalo ade ank ktecik...org sebok mau posing...dia sebok mau dukong....agagagagga

    ReplyDelete

Ads