Ads

Monday, October 18, 2010

Maxis iphone4 roadshow

Masih lagi cerita pasal iphone 4... Tak abis2 lagi kan?
Yelaa.. aku mmg cmni... selagi tak dapat, selagi itu laa aku sebut2....

Ceritanya mcm ni...
Sejak nak beli iphone4 ni, aku selalu call maxis centre utk update pasal iphone punye stok. Tup2 aku surf web maxis, dia bgtau ada roadshow iphone kt City Square, JB. Ari Jumaat hingga Ahad ni...

Hiash... Aku mmg malas nak ke sana... Kalo bole aku nak beli kt maxis centre jer.. Tak payah nak beratur panjang or berebut2. Kalo ke sana, sure aku kene queue panjang punyer... Dahla kat situ parking mahal, jauh dari umah aku sikit laa...

Tambah lagi, aku time nak beli kene bawak si kenit tu... Haiyya...
Nak pg ari jumaat? Time tu aku kerja. Sempat ke aku shoot ke CS jap time lunch break nanti...?
Kalo ari sabtu, aku keje separuh hari... Kalo pg ari ahad, ntah2 da out of stock lagi....
Wargh, brapa lama lagi bole aku tunggu...?

Hisy, geram btol aku ngn maxis ni... Saje jer nak suh org dtg roadshow dia....

Sape2 yg ada hati nak pg, beli laa time roadshow nanti.
Insya allah, ada stock...

No comments:

Post a Comment

Ads