Ads

Wednesday, April 3, 2013

Won L'Occitane worth RM300

Won Product L'Occitane dari Magazine Female tak silap aku. Nama emak aku naik lagi. Mmg banyak ongg lah mak aku nih. Tapi sorry lah ye mak. Angah rembat sumer hadiah ni. Bukan mak aku pakai pon mask n scrub nih. Lagi pon certain hadiah safi rania aku dah bagi lagi kat mak...

Huhuhuhuhu....
Nak marah pon ada. Penat aku menunggu untuk dapat hadiah ni. Contest promo dari tahun lepas lagi. Tapi tahun ni baru sampai. Sebabnya surat notification tak sampai pada aku. Aku pulak terhegeh2 shoot email. Tapi masuk junk email dia pulak. Then aku send lagi laa... Baru lah dia terhegeh2 reply. Nasib baik suara dia lembut jer... Btw thank to Elensha Foong, PIC yang courierkan prize ni. Nasib baik jugak hadiah ni ada lagi. Kalo tak melepas aku nak pakai produk L'Occitane ni.

Bau wangi produk nih. Memang aku tak beli laa... kecuali bagi free baru aku pakai. Dah lama tak pakai produk mahal-mahal. Since dah kahwin ni, muka ok jer. Jarang naik jerawat batu. Hormon dah stabil lah katakan...

Disclaimer: Hehe gedik nak buat disclaimer pulak. Hadiah-hadiah yang aku terima dan aku nukilkan dalam belog ni bukan untuk menunjuk-nunjuk. Jauh sekali nak bermegah2. Ini untuk rekod peribadi jer... Ramai orang lain yang menang hadiah lagi besar dan besh2... Bila lah turn aku. Insya Allah... Ada rezeki, ada lettew....

No comments:

Post a Comment

Ads