Ads

Friday, April 22, 2011

Beli & Makan Supplement

Lately badan aku rasa letih2 jer... Bila petang sampai umah, energy kira da kong dah. Macam ultraman yg kat dada dia ada lampu merah. Macamtu lah aku...
Kesian pulak kat Syahmi. Bila petang kat umah lah dia ajak aku buat mcm2 aktiviti. Layan dia baca buku lah, lukis2 lah, nak makan lah, nak minum, itu ini, macam-macam...

So, aku decide nak makan supplement untuk boost tenaga. Bila tanya en. combat pon dia suggest suh aku ambil supplement. Before this memang aku makan spirulina dari ELKEN. Tapi dealer dia pulak aku dah lost contact. So, aku decide beli jenama SHAKLEE. Aku beli dari one of my blog friend iaitu Puan Fiza.

Bila dah bayar, fiza terus buat order & 2 hari dah sampai pill aku tuh.







Aku beli 4 botol consists of:-
Vitamin C, B-Complex, Kalsium Magnesium & Vita-Lea. Dapat free pill box & fridge magnet dari Fiza.
Masing2 ada peranannya tersendiri. Tapi aku tak dapat nak makan kesemuannya dalam 1 hari. So, aku skip2 makan. Pill dia besar2 sampai kene patah 2 baru bole lepas dari tekak aku nih.

So far, alhamdulillah. Even aku makan skip2 pon. Tapi bila petang sampai kat umah tu aku masih bertenaga. Kat opis ni pon aku still rasa fresh & bole fokus dengan kerja yang aku buat. Thanks Shaklee!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

Ads