Ads

Thursday, April 21, 2011

Sekitar Majlis Perkahwinan Cik Ude

Letihnya bila ada kenduri ni. Lebih2 lagi kenduri kawin. Aku memang sangat letih. Lebih2 lagi dah beranak 1 ni. Macam tak cukup tangan. Nak tolong kang, si kecik tu sape nak tlg tengok. Nasib baik mak aku paham. At last aku tolong jaga umah jer sebab majlis buat kat dewan. Majlis dah nak berlangsung baru aku datang ke dewan dengan stroller segala.. Sebab si syahmi tu confirm akan tido punya bila dah letih.

Ape pon, majlis yang berlangsung pada 25 & 26 March 2011 telah selamat. Cik Ude pon telah selamat bergelar Mak Ude... Tapi dia still suh Syahmi panggil Cik Ude jugak. Memang mentel.








Syahmi orang kuat tau pada haritu.. Kuat tolong, kuat makan, kuat sepahkan pon ye jugak....
Pada adik & kakak ku yang belum kawin, cepat2 lah kawin yer sebelum aku beranak 10.

1 comment:

Ads