Ads

Tuesday, August 10, 2010

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarakh


Esok kite seuma akan berpuasa. Itu yang penting! Bukannye 'Lagi sebulan kite nak beraya'. Inbox kt office email berderu-deru masuk dari pagi tadi. Semuanya wish Selamat Menyambut Ramadhan, minta maaf dan bla, bla, bla. Nak je aku reply to all and say "Exclude me from the loop". Tapi macam tak baik pulak....

Aku pula bukannye tak ingin nak wish pada member2... Lately, a bit bz. Walaubagaimana pun, aku dengan seikhlas hati memaafkan teman-teman semua. Dengan memaafkan sesama insan ni, moga-moga ibadah puasa ku di terima Allah dan mendapat keberkatan...

Ingin ku katakan, bulan Ramadhan adalah bulan yang sangat istimewa. Ada rasa kelainan & 'sesuatu' pada bulan itu. Semoga pada bulan Ramadhan yang penuh berkat ni, aku mendapat hidayah & petunjuk & seterusnya menjadikan aku Hamba Allah yang mulia, menjadi isteri, anak & ibu kepada keluargaku...


2 comments:

  1. Mmg suasana di bula Ramadan ni berbeza sgt dgn bln2 yg lain.....terasa syahdu nyer......

    ReplyDelete

Ads