Ads

Monday, August 16, 2010

Ramadhan Pertama Kami!

Ini kira da lambat nak update gambar & cerita. Al-maklum laa, lately busy sket. Kali ni nak cerita pasal sambutan Ramadhan bagi kami bertiga. Tahun lepas, aku tak menyambut puasa sebab dalam pantang. Jenuh woo mengganti puasa 40 hari. Siap kena fidiyah lagi!. Tapi sumer aku kasi settle awal2... Nama pon berhutang, mesti la ganti... Ye tak?

Pada 1 Ramadhan haritu, aku sempat berbuka puasa di rumah keluargaku; kt kempas. Hari ke-2 berpuasa, aku berbuka anak beranak jela. 3 orang 1 rumah. Masak pon ala kadar je. Maklum laa masak express balik keje. Lauk kari ayam & sayur bayam. Jadi la... Buat pe nak membazir sangat masak banyak2 lauk. Bukan ramai orang pon nak menghabiskan. Paling banyak makan ialah en. combat. Aku makan sekadar alas perut, si kenit syahmi tu ngecek2 jer.

Layan pulak lah gambar... Buat kenangan...




No comments:

Post a Comment

Ads