Ads

Friday, July 23, 2010

Happy Birthday Syahmi Iman. Today he is turning One!

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah, Tuhan sekelian alam.
Hari ini 23 July 2010 (Khamis), genaplah umur Syahmi 1 tahun.

Mulai minggu lepas, semalam & harini aku sibuk prepare untuk meraikan ulangtahunnya yang pertama! Balik lunch tadi pon, aku sempat lagi gantung banner & tiup belon utk party decoration esok. Nasib baik en. yus yang ku sayang tu amik leave arini. Dapatla tolong aku buat preparation dapur, kemas2 rumah & rebuskan daun cincau untuk aku buat ais jelly untuk hidangan jamuan esok.

Bilangan tetamu tak lah ramai sangat. Aku just ajak member2 opis, member2 mmhe, member2 QS jer. Tak lupa juga sedara-mara terdekat. Nak ajak rramai2, takut tak terlayan pulak. Lagipon, umah aku xde periuk besar untuk masak banyak2... Pada sesiapa yang aku tak jemput tu, mintak maaf banyak2 yer...

Hurm, nak tulis panjang-panjang, time is running out pulak. Al-maklumla, tgh excited sbb blog baru siap & hatiku skg tgh berbunga riang (sbb ape?) nanti aku bgtau keh?

Babai..

No comments:

Post a Comment

Ads