Ads

Saturday, October 6, 2012

Won L'Oreal Professional from Female Magazine

Alhamdulillah, dalam kemalasan bercontest, sangkut lagi hadiah dari Female Magazine. Promo bulan June 2012. Product L'Oreal Professional worth RM200++. Menang atas nama proxy. Hehe, pinjam nama adik aku. Memang aku selalu letak nama ahli keluarga. Mana tahu bole gandakan peluang untuk memenagi hadiah lain pulak. So far, nama kakak aku belom naik lagi even aku tak pernah miss nak letak nama dia dalam mana-mana contest. Hope lepas ni adalah rezeki atas nama dia pulak.

Dah guna product L'Oreal Professional ni lelebih lagi Mythic Oil tu. Memang puas hati. Rupanya L'Oreal Professional ni tak sama dengan L'Oreal Paris yer yang boleh dapat kat watson tu. L'Oreal Professional ni cuma ada jual kt saloon jer.. Aku jarang pergi saloon... Sebab takde sape orang nak sponsor.. Hehe. Ape lagi en. combat, silalah sponsor saya buat treatment rambut. Pasni rambut daku macam Fauziah Gous lah. Nanti saya tolong awak bakar candle nut & buat treatment rambut untuk awak pulak yang makin hari makin nipis tu.


Ada lagi 2 hadiah lom dapat lagi. Sedang menanti surat, nanti boleh lah redeem hadiah lagi...

No comments:

Post a Comment

Ads