Ads

Friday, December 2, 2011

Shaklee lah pulak,..

I'm now a Shaklee Independent Distributor setelah tak sampai pon consume product shaklee ni.
Alhamdulillah, dengan izin Allah produk Shaklee ni berkesan untuk aku.
Aku beli pada mulanya semasa waktu mengandung dan menggunakannya pada confinement period dan seterusnya semasa waktu penyusuan.


Tengoklah produk shaklee yang aku beli nih. Ada yang aku punya, ada yang aku belikan untuk kawan-kawan aku yang tengah mengandung & yang ingin menambahkan susu untuk baby terchenta.

Aku pon berani nak recommend produk ni kt kengkawan setelah aku pon dah ada testimoni yang baik dengan shaklee nih.



Ini pulak starter kit yang aku dapat hasil bayar rm65 untuk jadi member.
Gigih jugaklah aku menbacanya untuk pengetahuan aku sendiri & senang untuk aku recommend product yang sesuai untuk customer aku nanti.

Oh ya, sebelum terlupa pada sesiapa yang ingin membeli produk shaklee pada harga ahli, korang boleh menggunakan ID 867231 (NUR FAIN ABD RAHMAN).
Kalo korang nak jadi ahli jugak pon bole aku tolong daftarkan. Cuma email nurfain@gmail.com. Bayaran RM65 jugak (Harga starter kit)

2 comments:

  1. hi! reading your blog :)

    anyway, saya nak tanya.. selain dari tambah susu, shaklee ni boleh menambahkan berat badan tak?

    ReplyDelete
  2. Bole.
    Amik vitalea, bcomplex & mealshake.
    Further free consultation bole contact at 012-7517560

    ReplyDelete

Ads