Ads

Monday, May 14, 2012

Ole-ole from San Fransisco, CA

Hoye2... Dapat ole2 from mak long n pak long syahmi iman yg baru balik dari trip ke USA... Seronok betul diaorang tu, tiap2 tahun ada je rombongannya tu. berkat kerja ngn prudential insurance lah katakan. Last few years pg gold coast, hong kong, umrah, beijing n this year pg san fransisco n las vegas.

Aku nk kluar dari johor pon jarang2 sekali. Plg jauh pon pg kl ikea. Tu je port aku. Hehe.. Insya allah klo ada rezeki nanti aku sampai lah di bumi allah (ke dubai ke, amsterdam, greece or london). Hehe mode verangan.. Tp insya allah akan menjadi kenyataan.

Hokey lah tu. stop berangan. Just nk tunjuk ole2 yang kiteorang dapat..


Sehelai shirt guess untuk cik safiyyah


Another shirt for syahmi


And last, another shirt by tommy for en combat.
I believe mak long diaorang ni beli kt macy's. Tapi tak tau harga berapa.

Untuk aku memang takde. Plan nk kirim handbag or le creuset cookware since diaorang ke vacaville premium outlet. Tp xde rezeki. Takpe lah. Next time jer.

P.s. jimat duit aku untuk belikn diaorang baju raya tahun ni. Hehe..

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

Ads