Ads

Wednesday, June 15, 2011

Ole-ole from MeadJohnson

Last week aku terkejar-kejar lagi pergi postlaju office sebab dapat chit dari postman kat post box umah aku. Ada parcel untuk di tuntut. Aku ingat benda penting sangatlah... Dari PTPTN ke sebab dulu aku sibuk buat agreement baru based on ujrah tuh. Rupa-rupa dari Meadjohnson. MJ ni memang selalu bagi aku surat lah, barang-barang mainan lah, kad raya, invite pg parenting forum lah... Memang best. Promo-promo terbaru pon dia inform. Time pg forum diaorang tuh, mmg tersangatlah best. Even diaorang distributor susu formula, tapi diaorang still promote untuk breastfeed kan baby. Itu dah memang policy kan? Kat tempat forum tu pon xde jual susu formula. Memang diaorang ajak makan & dengar forum jer. Best-best...

Lagi satu, aku da email dah kt admin MJ. Kalo nak kirim parcel, silalah antar ke address office. Kalo kirim surat ke ape, bolelah antar kt address umah. Kang satu kerja pulak aku nak kene pg PO kutip parcel. Bila dah mengandung ni, makin tak larat dahh.. MJ pon respond ok jer bila aku bg instruction macam tuh. Diaorang mmg pro.

See, bukan main besar lagi parcel dari MJ kali ini aku dapat. Aku ingat mainan untuk Syahmi...
Rupanya sekotak susu Enfagrow Langkah 3. Syahmi dah tak minum dah susu Enfa ni. Dia sekarang minum susu Pediasure. Tapi aku simpan jer susu ni. Mana tahu bila dia dah muak ngn Pediasure, aku bagi balik susu Enfa kat dia. Hehe...


Kotak besar dari MeadJohnson



Enfagrow A+ 650gm



Susu Enfamama pon dapat 4 sachet

Ohw, rupanya MJ baru launch susu Enfagrow with increased DHA Level...
Susu enfamama pulak ada packaging baru. Aku belum start minum lagi. Tapi for sure aku akan beli setin susu Enfamama nih...

4 comments:

  1. x tau nk komen ape psl xde lagi dlm situatuin akak :)

    ReplyDelete
  2. fain,
    mcmane nak register MJ club? (sbb nak hadiah free) :P

    ReplyDelete
  3. Sarah, send jer email kat enfamam.club@mjn.com bagitau nak jadi ahli club enfamama...

    ReplyDelete
  4. miss, alamat emel tu slah la...ade yg baru x?

    ReplyDelete

Ads