Ads

Sunday, October 28, 2012

Ke Felda Residence Tanjung Leman

acara tahunan MMHE trasure hunt 2012. kali ni kite ke felda residence tanjung leman.
dalam 4 tahun aku menjadi comittee treasure hunt ni, ni tempat yang paling best sekali.
as committee aku di tempat kan di bilik deluxe. ada queen size bed n sofa. sesuai untuk aku yang dah beranak pinak ni + adik aku anis tu pon ikut sekali. tolong jaga kan anak-anak aku sementara aku tengah sibuk-sibuk as a committee....

sumer bilik kebanyakkan nya menghadap ke swimming pool. so memang special pool dia. panjang n melengkung2... en combat orang yang first terjun ke kolam. dia yg very seksited.

baru aku tahu yg en combat ni pandai swimming...
nampaknya aku kene masuk kelas swimming ni... baru bole lumba dengan dia..

adik safiyyah pon swim sekali... suke jer dia... memang tak takut dengan air..

tapi ini kepantangan dia.. tak nak masuk dalam pelampung ni... dia nak berdokong jer dalam kolam ni...

safiyyah kepenatan after swimming... lama dia tidur..

ini bilik kiteorang. special request to have seaview room...
masya allah, cantik sangat permandangan time sunrise & sunset...

at last, during check out... gambar bertiga... syahmi mana? syahmi dah tertido time ni..

nampaknya en combat dh terjatuh chenta dengan felda residence ni...
agaknya bila lah bole berholiday lagi ni... next trip mana en combat? either grand lexis or golden palm tree resort??

No comments:

Post a Comment

Ads